/*リンクは別ウインドウ*/

自己満足で勝手に楽しむ日記

楽しいことの寄せ集め。

私の天国・米ぬか酵素風呂 Rice bran enzyme bath

米ぬか酵素風呂!!ヽ(´▽`)/

私の天国の一つ!!(笑)

  ”Rice bran enzyme bath"!!
   It is one of the most famous place like heaven.

 

冬は寒いからニガテだけれども、

「米ぬか酵素風呂」と「岩盤浴」と「ヨモギ蒸し」があると、あっという間に

天国に行ける!!(≧w≦)。
  I don't like winter because it is very cold.

  But because there are  "Rice bran enzyme bath" ,

  "bedrock bath" and "Mugwort steaming bath" ,I will go heaven soon .

 

夏でも行くことができるけれど、冬は格別!!格別!!

  In summer, we can go there too,but it is more confotable to stay in winter.

 

生きていて良かった~~~って思う瞬間!!(大げさだけど本当(笑))

  It is a time to appriciate my living! ( It is too big to say,but it is true.)

 

f:id:happy-v:20171002125937p:plain

 

 

 

*このブログはリンクフリーですが、一言声をかけていただけるとめっちゃ喜びますヽ(´▽`)/
↓公告をクリックしてくださったら、私に1円入るかも(ᵔᗜᵔ*)