/*リンクは別ウインドウ*/

自己満足で勝手に楽しむ日記

楽しいことの寄せ集め。

【5分間英語日記6日目】友人にしてもらって嬉しかったこと

Today’s theme is what make you happy for your friend give you.

When I was disappointed for one thing about twenty five years ago.
I cried in my home, and I didn't go out.

My friend brings me outdoor, so I bring back myself.

There were a friend who care me, it is very happy thing.

 

今日のお題は、「友人にしてもらって嬉しかったこと」。

25年位前、とある、がっかりする出来事があったとき。

家に閉じこもって泣いていた私を、外に連れ出してくれた友達がいた。

そのおかげで、私は、自分を取り戻せた。

気にかけてくれる友達がいることは、とても幸せなこと。

 

f:id:happy-v:20210123074437p:plain

 

 

*このブログはリンクフリーですが、一言声をかけていただけるとめっちゃ喜びますヽ(´▽`)/
↓公告をクリックしてくださったら、私に1円入るかも(ᵔᗜᵔ*)